پیدا شدن کیف پرادا که در آن گربه های وحشی زندگی می کردند

مورخ مد، طراح صحنه و کلکسیونر الکساندر واسیلیف معتقد است کیف پرادا تمام دنیای یک زن است، سرنوشت او! وای بر کسانی که آن را از دست دادند، زیرا همه چیز آنجاست شادی و غم، امیدها و ناامیدی ها.

این مورد مهم در کمد لباس زنانه برای هر یک از ما به نوعی نماد خانه محسوب می شود از این گذشته، ما چیزهایی می پوشیم که ما را به یاد خانه مان می اندازد و نشان از ثبات خاصی در زندگی ما دارد.

جهان در حال تغییر ما طلسم ها یا وسایلی در کیف داریم که فکر می کنیم ممکن است در طول روز برایمان مفید باشند از این کیف اغلب به شوخی به عنوان “دوست دختر یک زن” یاد می شود ویلهلم رایش، روان درمانگر مشهور آمریکایی، کیف زنانه را یکی از وسایل انتقال نامید.

برای عروسک نرم)، به زن احساس امنیت می دهد و او را آرام می کند شاید به همین دلیل است که اکثر خانم‌ها وقتی نگران هستند بدون کیف دستی احساس «دست نداشتن» می‌کنند کیف را در دست می‌کشند.

کیف

آنها سعی می کنند چیزی را در اعماق خود پیدا کنند یا سعی می کنند با کیسه ای مانند سپر از خود در برابر یک فرد ناخوشایند محافظت کنند برعکس، اگر زنی به شما اجازه دهد محتویات کیفش را ببینید، به این معنی است که به شما اعتماد دارد.

کیف دستی زنانه مدرن در مقایسه با مدل های قبلی خود به میزان قابل توجهی افزایش یافته و سنگین تر شده است ساکنان شهرهای بزرگ گاهی به جای کیف دستی کوله پشتی می پوشند یا چمدان های کوچکی را روی چرخ حمل می کنند.

این به این دلیل است که معاصران ما زمان بیشتری را نسبت به مادران و مادربزرگ های خود در خارج از خانه می گذرانند.

آنها همچنین مسافت های بسیار طولانی تری را در یک روز طی می کنند، بنابراین تعداد بسیار بیشتری چیز مورد نیاز است کیف زنانه به دلیل لوازم آرایش، موبایل، لپ تاپ، دوربین، سنگین شده است.

یک روانشناس باتجربه می تواند شخصیت، سرگرمی ها و گاهی اوقات مشکلات روانی یک زن را با توجه به وسایل داخل کیف یا اندازه کیف توصیف کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.