سرقت سنگ ساختمانی صورتی از بزرگترین مرکز فروش در تهران

سنگ ساختمانی صورتی یکی از عناصر اصلی هر سازه از نظر طراحی و ساخت می باشد به گونه ای که در عمل نمای ساختمان شناسنامه و هویت آن سازه را معرفی می کند و ذوق و هنر را نشان می دهد.

از مالک و سازنده در سال های اخیر نمای ساختمان اهمیت بیشتری یافته و نقش مهمی در ساخت یک ساختمان ایفا می کند.

امروزه در بین تمامی نماهایی که طراحی و اجرا می شود، نمای سنگی طرفداران بیشتری دارد یکی از دلایل موفقیت بیشتر اجرای نماهای سنگی برای ساختمان ها شکوه و عظمتی است که این نوع نماها نسبت به سایر طرح ها به ساختمان می بخشند.

نماهای سنگی انواع مختلفی دارند از جمله نمای مدرن، نمای کلاسیک، نمای نئوکلاسیک و … که در ادامه به تفصیل به آنها می پردازیم.

با توجه به اطلاعاتی که در مقدمه مطرح شد، این سوال پیش می آید که چه نوع سنگی برای نما مناسب است؟ و انواع نماها چیست؟ و اینکه هر کدام از این سنگ ها چه کاربردهایی دارند و چه مزایا و معایبی دارند؟

سنگ

سنگ های طبیعی بسیار متنوع هستند و هر کدام ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارند از بین انواع سنگ های ساختمانی سنگ تراورتن، گرانیت، چینی و ماسه سنگ مناسب برای نما می باشد در ادامه به موارد استفاده و مزایا و معایب هر یک اشاره خواهیم کرد.

نماها باید در برابر شرایط آب و هوایی مانند سرما، گرما و اشعه UV خورشید مقاوم باشند.

سنگ نما باید جذب آب کم داشته باشد زیرا در هنگام بارندگی نما نباید آب را جذب کند زیرا در شهرهایی مانند تهران که آلودگی هوا و ذرات معلق زیاد است، بارندگی باعث می شود که آب باران با ذرات معلق موجود در هوا ترکیب شده و باران اسیدی تولید کند.

که این باران ها روی سنگ هایی با جذب آب زیاد تاثیر می گذارد نما باید مقاومت سایشی خوبی داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.