آشپزی که با کشمش پلویی ساده غذاهای عجیبی می پزد

بیشتر افراد کشمش پلویی ساده را ترجیح می دهند به صورت خام مصرف کنند، اما خیساندن آن ویتامین ها و مواد مغذی بیشتری را برای بدن فراهم می کند.

خیساندن یک شبه کشمش به حل شدن ویتامین ها و مواد معدنی در پوست بیرونی آن کمک می کند این باعث می شود که مواد مغذی راحت تر جذب بدن شوند.

محتوای آنتی اکسیدانی کشمش نیز از طریق خیساندن افزایش می یابد گفته می شود خوردن یک کاسه کشک با کشمش می تواند به کاهش التهاب روده ها، حفظ سلامت لثه ها و تقویت استخوان ها و مفاصل کمک کند.

سلامت پوست توسط ویتامین های K و C و اسیدهای چرب امگا 3 موجود در کشمش حاصل می شود.

یک بررسی منتشر شده در مجله آنلاین درماتولوژی هند بیان می کند که ویتامین C به بهبود زخم ها و اسکارهای آکنه کمک می کند این به دلیل ماهیت بهبود دهنده بافت ویتامین C است.

کشمش

ویتامین C همچنین در درمان هایپرپیگمانتاسیون و پیری معکوس مفید است.

بر اساس تحقیقات منتشر شده در مجله هندی فارماکولوژی، ویتامین K موجود در کشمش از طریق خواص ترمیم زخم، به بهبود لک‌ها، ترک‌های پوستی و سایر بیماری‌های پوستی کمک می‌کند.

نشان داده شده است که کشمش باعث کاهش اشتها و افزایش سیری می شود آنها یک گزینه موثر برای گنجاندن مواد غذایی غنی از فیبر و آنتی اکسیدان در رژیم غذایی هستند.

این می تواند به افراد مبتلا به دیابت همراه با قند طبیعی موجود در کشمش کمک کند.

بیماران دیابتی که داروهای خود را به طور منظم مصرف می کنند، می توانند کشمش بخورند، اما باید مصرف خود را محدود کنند.

یکی از بزرگترین فواید خوردن کشمش این است که یک راه سریع، آسان و خوشمزه برای دریافت برخی از میوه های توصیه شده روزانه است.

زنان باید حداقل 1.5 فنجان میوه در روز و مردان باید 2 فنجان میوه بخورند.

یک جعبه کوچک کشمش که 1.5 اونس است و حدود 90 کشمش را در خود جای می دهد، نصف فنجان از نیاز روزانه میوه شما را پر می کند، به علاوه فقط 129 کالری دارد و چربی ندارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.