استفاده از درب ضد سرقت یولکا به جای زره در جنگ جهانی اول

بسیاری از افراد هنگام خرید درب ضد سرقت یولکا برای دکوراسیون منزل، ظاهر را در اولویت قرار می دهند و حتی بر اساس ظاهر مستقیم خرید می کنند، اما اساسی ترین و مهم ترین کارکرد درب های ضد سرقت-ایمنی را نادیده می گیرند.

اگر درب خریداری شده نتواند امنیت جان و مال خانوادگی را تضمین کند، هر چقدر هم که زیبا و ارزان باشد، بی فایده است نام کامل درب ضد سرقت “درب ایمنی ضد سرقت” می باشد.

هم عملکرد ضد سرقت و هم ایمنی دارد با توجه به “شرایط فنی عمومی برای درب های ایمنی ضد سرقت”، یک درب ضد سرقت واجد شرایط را نمی توان با ابزارهای دستی معمولی مانند اسکنه، پیچ گوشتی، کلاغ و ابزارهای الکتریکی قابل حمل مانند دریل های دستی در عرض 15 دقیقه باز کرد.

یک سوراخ 615 میلی‌متر مربعی می‌تواند روی دهانه درب باز شود، یا یک سوراخ 38 میلی‌متر مربعی در یک نیم‌دایره 150 میلی‌متر مربعی در نقطه قفل باز شود و قفل های استفاده شده بر روی درب امنیتی باید قفل مخصوص درب امنیتی با عملکرد ضد حفاری پس از گذراندن تست توسط مرکز تست وزارت امنیت عمومی باشد.

درب

درب های ضد سرقت را می توان از متریال های مختلفی ساخت، اما تنها درب هایی را می توان درب ضد سرقت نامید که بازرسی استاندارد را گذرانده و مجوز تولید محصولات امنیتی را دریافت کرده باشند.

انواع مختلفی از درب های ضد سرقت در بازار وجود دارد که بر اساس استاندارد GB25-92 “شرایط فنی عمومی درب های امنیتی ضد سرقت” که توسط وزارت امنیت عمومی ابلاغ شده است، درب های ضد سرقت را می توان به سه نوع تقسیم کرد: درب های ضد سرقت نرده ای، درب های جامد و درب های کامپوزیت.

نوع درب ضد سرقت در چین بسیار زیاد است، به طور عمده شامل انواع مختلفی مانند درب ضد سرقت حصاری پلاگین، درب سری ضد سرقت شیشه ای حصار بازشو، درب ضد سرقت برجسته پلاستیکی و ضد سرقت لوکس چند منظوره است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.