سرویس آشپزخانه چوبی که میلیاردی به فروش می رسد

سرویس آشپزخانه چوبی تاریخ خود را از زمان های بسیار قدیم آغاز کردند. در واقع، قبل از ظروف چوبی، در ابتدا “دست و پا چلفتی”، تقریباً توخالی شده یا به نوعی از پوست ساخته شده بودند، اصلاً ظروفی وجود نداشت.

مردم به نوعی بدون آن موفق شدند. و بعد خسته شدم و کم کم کاسه های چوبی مختلف شروع به استفاده کردند. درست است، دوره ای در “تاریخ ظروف روس” وجود دارد، زمانی که در جشن های شاهزاده، ظروف مستقیماً روی یک میز چوبی قرار می گرفتند که در آن فرورفتگی های ویژه ای ارائه می شد.

بنابراین، میز خود ظروف بود. با گذشت زمان، این عمل شریرانه کنار گذاشته شد. به تدریج، مردم نه تنها به عملکرد ظروف، بلکه به ظاهر آنها نیز اهمیت دادند.

در حفاری های مختلف باستان شناسی، نمونه هایی از ظروف چوبی پیدا شد که قدمت آنها به حدود قرن هشتم باز می گردد. نقش های تزئینی و برخی «تزیینات» دیگر بر روی آن حفظ شده است.

به طور کلی، در روسیه، ظروف از چوب سخت ساخته می شدند. چندین روش تولید وجود داشت. محصولات چوبی را به توخالی یا برش، تبدیل، کوپر تقسیم می‌کردند و با کمک حلقه‌ها از پرچ جمع می‌شدند.

ظروف کوپر غالب بود. در هر صورت محصولات استاد کوپرها بیشترین تقاضا را داشت. و مجموعه ظروف کوپری گسترده بود و شامل اقلام کوچک (لیوان، لیوان و غیره) و ظروف بزرگتر (وان، سطل، وان، بشکه) بود.

 

سرویس

ظروف چوبی «محبوب ترین» ظروف چوبی وان بودند. آنها عمدتاً برای حمل آب استفاده می شدند. با این حال، آنها همچنین برای ذخیره مواد غذایی (شراب، روغن و غیره) مناسب بودند.

وان های باستانی استوانه ای شکل بودند و با ثبات بسیار خوبی متمایز می شدند. آنها بیشتر از آسپن یا توس ساخته می شدند.

ظروف چوبی اما این همه قبل است. و حالا که ظروف چوبی رقبای زیادی دارند چطور. البته امروزه یافتن ظروف چوبی در یک آشپزخانه معمولی بسیار دشوار است.

آیا این انواع کفگیر، قاشق های بلند برای هم زدن در طول فرآیند پخت و پز (دیگر ظروف تحمل “خزیدن” با چیزی فلزی را ندارند)، و تخته های برش. با این حال، دومی ها به آرامی با “رقبا” از مواد دیگر جایگزین می شوند.

و بیهوده، بیهوده اینقدر چوب در آشپزخانه ما کم است. البته، شما نمی توانید سوپ بپزید یا آب را در یک کاسه چوبی بجوشانید، اما برای نگهداری غذا عالی است. و این خیلی است، می دانید.

توجه داشته باشید که محصولات نه تنها در ظروف چوبی نگهداری می شوند، بلکه به مرور زمان می توانند کسری از عطر چوبی را به خود بگیرند.

بنابراین، به عنوان مثال، قارچ ترشی یا شور (قارچ کره، سفید، شیر) خوب است که در ظروف چوبی درخت عرعر نگهداری شود. آیا می توانید طعم بولتوس ترشی شده با کمی ارس را تصور کنید؟ مربای واقعی! و اگر آنها را در یک ظرف کاج اروپایی ذخیره کنید، طعم متفاوت خواهد بود، اما مطمئنا بدتر نیست.

البته به تنهایی پر از قارچ نخواهید بود. آرد، نمک، شکر، غلات، عسل در ظروف چوبی کاملاً حفظ می شود. به طور طبیعی، نباید فراموش کرد که بشکه های چوبی یک ظرف کلاسیک برای تهیه و نگهداری انواع ترشی سبزیجات، عناصر جدایی ناپذیر غذاهای روسی است: کلم، گوجه فرنگی، خیار. بله، و برای شراب (البته این یک کلاسیک آشپزی روسی نیست)، بشکه های بلوط یا بشکه های کوچک درست هستند.

ظروف چوبی بسیار مهم است که ظروف چوبی سازگار با محیط زیست و کاملاً برای سلامتی افراد بی خطر باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.