سبد حصیری قو که به کشتی تبدیل می شود

سبد حصیری قو از رطوبت و نور مستقیم خورشید نمی ترسند، نیازی به مراقبت ویژه ندارند. چوب بید با ارزش ترین منبع طبیعی برای تولید دستی مبلمان، ظروف، سوغاتی، عناصر داخلی و خارجی است.

میله های بید برای تولید بعدی با دقت آماده می شوند. در نتیجه چنین آماده سازی، تمام میکروارگانیسم هایی که می توانند باعث واکنش های آلرژیک و بیماری ها شوند، از بین می روند.

تراشه های چوب به شکل نوارهایی با عرض های مختلف برای ساخت قطعات جداگانه برخی از سبدهای حصیری و همچنین به عنوان یک عامل بست استفاده می شود.

کاه گندم رطوبت هوا را جذب نمی کند، می توان آن را برای نگهداری طولانی مدت آماده کرد. مواد سبک وزن و سازگار با محیط زیست است. برای سبدها از 9-11 نی استفاده می شود.

برگ های ذرت ماده ای باکیفیت، سازگار با محیط زیست و ارزان قیمت، عایق حرارت و الکتریکی هستند، پوست را تحریک نمی کنند و ظاهر دلپذیری دارند، اما از رطوبت می ترسند. محصولات تهیه شده از برگ ذرت تأثیر مفیدی بر بدن انسان دارند.

سبد

سبدهای حصیری که از دیرباز ویژگی خانه های روستایی بوده اند، به طور فزاینده ای در شهر مورد استفاده قرار می گیرند. سبدها در آپارتمان ها به شما امکان می دهند عناصری از سبک شیک و “روستیک” اضافه کنید، فضایی آرام در خانه ایجاد کنید.

خاطرات تعطیلات تابستانی روح را در هر زمانی از سال گرم می کند. در این مقاله به نحوه استفاده از سبدهای حصیری مصنوعی برای راحتی و کارایی می پردازیم.

عناصر تزئینی در دکوراسیون خانه به تنوع بخشیدن به آن کمک می کند. سبدهای حصیری به لطف تنوع رنگ و ابعاد سبدها در هر اتاقی نقش شایسته ای خواهند داشت. سبک و مطبوع، فضای داخلی فضاهای کوچک یک اتاقه را هم سنگین نمی کنند. این اقلام داخلی از بامبو، حصیری و حصیری – طبیعی و مصنوعی ساخته شده اند.

می توانید از سبدهای حصیری در خانه از راهرو تا حمام استفاده کنید، به معنای واقعی کلمه در همه اتاق ها می توانید استفاده شایسته ای برای آنها پیدا کنید.

سبد یک کالای خانگی بسیار کاربردی است. نگهداری سبزیجات در آن راحت است، از آن به عنوان ظرفی با آرد و غلات استفاده کنید. سبدهای مربعی کوچک ایده آل هستند. برای پخت و نان می توانید از سبدهای حصیری مربعی کوچک استفاده کنید. این سنت زیبا در فرانسه سرچشمه گرفته است.

سبدها یا ریز بافته می شوند یا ضخیم تر هستند تا محتویات آنها پنهان شود. در نظر بگیرید که چگونه می توانید سبدهای بافتنی را در خانه ترتیب دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.