تخفیف 80 درصدی ساعت خوب مردانه در افغانستان همه را شوکه کرد

در انتخاب ساعت خوب مردانه باید به جنس و شکل بدنه آن دقت کنید اندازه قاب ساعت مردانه  باید با عرض مچ دست شما مطابقت داشته باشد.

اگر گیره های ساعت فراتر از برس است، نباید چنین ساعتی را بردارید ساعت های خیلی کوچک نخرید اگر مچ پهنی دارید یک ساعت حجیم بخرید، اگر یک مچ باریک دارید یک مدل زیباتر.

جنس بدنه قاب ارزان ترین ساعت های چینی معمولاً از آلومینیوم ساخته شده است این ماده نرم است، به راحتی خراشیده می شود، حتی می تواند پوست را لکه دار کند! ساعت های با کیفیت بالاتر از برنج و فولاد ضد زنگ ساخته شده اند.

فولاد ضد زنگ یک انتخاب عالی است این ساعت مردانه بادوام و مستحکم هستند تیتانیوم قاب های ساعت ساخته شده از این فلز قوی و سبک هستند، اما قیمت آنها نیز قابل توجه است.

مهم است! با این حال، شما به شماره گیری نگاه می کنید و بررسی می کنید که چقدر زمان دارد.

ببینید آیا اعداد به وضوح قابل مشاهده هستند یا خیر در برخی مدل ها، تمام اعداد با نقطه یا خط تیره جایگزین می شوند.

به این موضوع دقت کنید که آیا تعیین زمان توسط چنین ساعتی راحت است یا خیر فلش ها و اعداد نباید پر ادعا باشند.

برای ساعت های مردانه، دقت در طراحی همچنان در اولویت است با شیشه، وضعیت پیچیده تر است، شیشه اکریلیک ساده ترین و ارزان ترین راه حل است، چنین شیشه ای در معرض سایش و خراش است و برای مردانی که سبک زندگی فعالی دارند مناسب نیست.

مواد معدنی متوسط ​​قیمت و کاربردی بودن شیشه، برای اکثر موقعیت های زندگی که ساعت و صاحب آن در آن سقوط می کنند کافی است و یاقوت کبود گران ترین و ضد خش ترین شیشه است.

با این حال، سختی مواد باعث می شود شیشه یاقوت کبود در عین حال بسیار شکننده باشد راحت تر از پلاستیک یا معدنی می شکند استفاده از ابزارهای گران قیمت در فرآوری این لیوان ها یکی از دلایل گرانی آنهاست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.