پیدا شدن درب ضد سرقت نئوکلاسیک که مربوط به دوره قاجار بوده است

راحت ترین و مطمئن ترین قفل ها برای درب ضد سرقت نئوکلاسیک از قفل های چوبی گرفته تا قفل های الکترونیکی است اکنون اکثر مردم شهر درب های امنیتی را در خانه های خود نصب کرده اند، اما بسیاری از مردم هنوز در مورد عملکرد درب ها و قفل ها سردرگم هستند.

در واقع در انتخاب درب ضد سرقت باید این نکته را روشن کنیم که نکته اصلی درب ضد سرقت قفل کردن درب است همه انواع قفل ها قفل های مکانیکی رقابتی هستند: 11 قفل به طور گسترده در بازار سلول قفل در GG #39 استفاده می شود، یانگ Qiwei، یک تکنسین، گفت: GG مرجع نقل قول اکنون معمولاً با قفل های مکانیکی درب استفاده می شود.

عمدتاً یک صفحه زبانه مربعی وجود دارد با همان شیار باز شدن صفحه سر قفل در بالا خبرنگار از اداره تست حرفه ای موسسه بازرسی کیفیت استان مطلع شد که کشف درب های ضد سرقت با قفل مکانیکی.

برخی از محصولات فاقد صلاحیت عمدتا در جنبه های زیر ظاهر می شوند زمان باز شدن ضد مخرب بسیار کوتاه و عدم موفقیت در تست فشار استاتیکی محوری زبانه کلید (پیچ) قفل به ویژه هنوز سازندگانی هستند که اما دولت از قفل گلوله تک ردیف ممنوعه به عنوان یک قفل ضد سرقت درب، عملکرد ضد خراش آن بسیار ضعیف است قفل الکترونیکی: استفاده آسان از کت GG به دلیل عملکرد ضعیف ضد سرقت سنتی قفل مکانیکی معمولی، قفل الکترونیکی در جلو طبق نیاز زمانی خواهد آمد.

 

در قفل فنری مکانیکی سنتی، گلوله توسط الگوی دندانه ای به موقعیت محدودی بر روی کلید فشار داده می شود، به طوری که سیلندر قفل می تواند بچرخد تا انسداد را برطرف کند.

ریموت کنترل الکترونیکی از چهار قسمت تشکیل شده است ویژگی آن عدم نیاز به قفل مجدد درب با کلید است به راحتی می تواند در را ببندد و به gg coat 5 5: 3 gg cost برسد و همزمان درب امنیتی را قفل کنید.

همزمان با باز شدن درب بدون کلید، ریموت کنترل میکروالکترونیک فعال می شود و درب ضد سرقت به صورت خودکار در چند ثانیه باز می شود.

قفل اثر انگشتی: فناوری پیشرفته، قفل اثر انگشت پیشرفته تر در برخی از مکان های اداری، جوامع پیشرفته و درب های ویلاهای لوکس استفاده می شود.

قفل اثر انگشت جایگزین کلید سنتی با انگشت می شود و پس از مقایسه صحیح اثر انگشت درب امنیتی را باز می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.