مردی با استفاده از چوب خام صنوبر شریک خود را به قتل رساند

چوب های روکش چوب خام صنوبر با کیفیت فوق العاده بالا هستند روکش لایه‌های نازکی از چوب است که تراشیده شده یا از کنده‌ها جدا شده است و با چسباندن روی چوب‌های با کیفیت پایین‌تر، استفاده از چوب‌های با کیفیت بصری بالا را که به طور فزاینده‌ای غیرمعمول هستند، گسترش می‌دهد.

روکش در محصولات نهایی مانند پانل و مبلمان استفاده می شود افرا چشم پرنده یک بیماری نادر است که ارزش یک کنده را تا حد زیادی افزایش می دهد.

این در واقع یک نقص چوب است که کیفیت چوب را افزایش می دهد U.P میشیگان یکی از معدود مکان‌هایی در جهان است که افرای چشم پرندگان در آن یافت می‌شود.

مشخصات چوب های روکش در هر شرکت متفاوت است رد یک عملیات ممکن است ماده اولیه برای دیگری باشد.

همه چیز بستگی به این دارد که یک شرکت خاص از روکش چه چیزی می سازد یا کارخانه روکش محصول خود را به چه کسی می فروشد.

در برخی از بخش‌های میشیگان، تنه‌های کامل از کنده تا قطر بالای تعیین شده به کارخانه‌ها تحویل داده می‌شوند.

معمولاً در جایی که درخت قطع می‌شود، اندام‌ها را جدا می‌کنند و ساقه‌های بلند (بول‌ها) را از جنگل بیرون می‌کشند.

این یک روش برداشت مخصوصاً رایج در میشیگان نیست، اما در مناطق دیگر، مانند شمال مینه‌سوتا، جایی که روش استاندارد برای حمل چوب است، کاملاً رایج است.

گونه های خاصی مانند کاج قرمز و سرو سفید شمالی به ویژه برای پست ها، تیرهای تلفن و ساخت کابین چوبی محبوب هستند.

گاهی اوقات، بیشترین ارزش برای این گونه های درختی می تواند به صورت تیرهای برق و کنده های کابین باشد در بیشتر موارد، مشخصات مربوط به مخروطی و طول کنده چوب بسیار سخت است.

مدیریت این نوع محصولات می تواند نتایج قابل برداشت را در مدت زمان بسیار کوتاه تری به همراه داشته باشد و همچنین تعداد درختانی را که دارای مشخصات هستند افزایش دهد.

همچنین، معمولاً نسبت به درختان چوب اره با قطر بزرگ، زمان کمتری برای رشد یک تیرک، میله یا کنده کابین نیاز دارد پیچ دارای تعاریف متغیری است، اما اغلب کمی کوچکتر از چوب اره است اما بزرگتر از چوب خمیر است.

معمولاً پیچ و مهره دارای کیفیت کافی برای تبدیل شدن به چیزی غیر از خمیر چوب است که اغلب به عنوان سیاهههای مربوط به پالت ها عمل می کند.