کودکی که از لوله پلی اتیلن پلی پارک به جای طبل استفاده می کند

لوله پلی اتیلن پلی پارک بیش از 30 سال است که خود را به عنوان محصول انتخاب شده برای کاربردهای مختلف معدنی ثابت کرده است.

ویژگی های پلی اتیلن آن را برای مواردی مانند پردازش دوغاب، پردازش آب، شسته شدن پشته، استخراج محلول، حمل و نقل باطله، آبگیری گودال و معدن، کاهش فشار، گرد و غبار ایده آل می کند.

این محصول یک اثبات شده در زمین های ناهموار، آب و هوای شدید و محیط های موجود در حال تغییر سایت برای محیط های سخت و سخت است که معمولاً در سایت های معدنی یافت می شود، اتصالات گرمایی ساختاری یکپارچه ایجاد می کند که به طول های طولانی می رسد.

اجازه می دهد تا از یک منطقه به منطقه دیگر کشیده شود پلی اتیلن را نمی توان شکست داد.

پلی اتیلن مقاومت بسیار بالا در برابر اکثر مواد شیمیایی خشن دارد و می تواند اسیدهای مختلف از اسیدهای ph پایین تا محلول های سوزاننده با ph بالا را مدیریت کند.

همچنین در برابر سایش بسیار مقاوم است و بدون نیروی خارجی قابل توجهی نمی شکند یا خرد نمی شود پلی اتیلن نیمه سفت است به این معنی که می تواند خارج از بالا و همچنین نوسانات فشار داخلی بالا را تحمل کند.

علاوه بر این، پذیرش است و به انبساط با افزایش فشار دارد اتصال پذیری لوله پلی اتیلن، مقاومت در برابر سایش، و اتصالات بدون نشتی به این محصول کمک کرده است تا در محیط های پرمشقت خود را طولانی مدت نشان دهد.

این باعث افزایش طول عمر خط لوله و کاهش هزینه کلی تعمیر و نگهداری می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید اپلیکیشن معدن HDPE PIPE آبراه دشت مرکزی را بررسی کنید

کاربردها در دماهای بالا مانند لوله‌های مجرای کابل برای کابل‌های فشار قوی، خطوط لوله مورد استفاده در صنعت نفت یا کارخانه‌های صنعتی امکانات جدیدی را برای PE ارائه می‌کنند، اما الزامات اضافی در چنین کاربردهایی باید در نظر گرفته شود.

تجربه طولانی مدت در استفاده از لوله های PE100 با توجه به نصب آسان و سریع و همچنین عملکرد قابل اعتماد به تولید کنندگان لوله اجازه می دهد این سوال را مطرح کنند که آیا برای این کاربردهای جدید یا اصلاح شده، مواد لوله کاملاً جدید مورد نیاز است یا اینکه مواد PE100 با خواص تنظیم شده می توانند پاسخگوی این موارد باشند.