جدیدترین روفرشی دوازده متری مخمل با فروش فوق العاده در بازار

روفرشی دوازده متری مخمل کفی است که صداها را جذب می کند روی پله ها، در اتاق نشیمن یا در دفتر یک فرش صداها را منعکس نمی کند، آنها را جذب می کند و در نتیجه سطح سر و صدا را به حداقل می رساند ارتفاع و تراکم فرش بر اثر عایق صدا تأثیر می گذارد.

روفرشی آکوستیک اتاق را بهبود می بخشد صداهای محیطی توسط اتاق هایی که دارای فرش هستند به حداقل می رسد.

روی روفرشی جلوی شومینه، پابرهنه رفتن در خانه یا بازی روی زمین: با نصب فرش، همه این فعالیت ها بسیار راحت است کفپوش نساجی روی پاها و مفاصل ملایم است.

روفرشی نیز لغزنده نیست خطر لیز خوردن روی فرش بسیار کمتر از کفپوش صاف است و اگر کسی سقوط کند، احتمال آسیب کمتر است زیرا فرش نرم و انعطاف پذیر است.

روفرشی یک کفپوش نساجی است که احساس راحتی و تجمل را برای شما فراهم می کند.

برای راحتی بیشتر و افزایش طول عمر، از یک زیرانداز با کیفیت خوب استفاده کنید زیرانداز تمام اثرات مثبت روفرشی مانند عایق صدا و انرژی و احساس راحتی و تجمل را به حداکثر می رساند.

روفرشی همه کاره ترین کفپوش است امکانات بی پایان هستند! فرش در رنگ ها، ساختارها و طرح های مختلف موجود است رنگ ها، الگوها و طرح ها را با هم ترکیب کنید تا یک طبقه منحصر به فرد ایجاد کنید.

از نمادهای PRO-DIS استفاده کنید تا تصمیم بگیرید کدام فرش برای شما مناسب است برای اطلاعات بیشتر و توضیح در مورد نمادهای مختلف PRO-DIS می توانید به وب سایت PRO-DIS مراجعه کنید.

بیش از 20 سال پیش، دویل بلوس، که اکنون یک مدیر بازاریابی برای تولید کننده قالیشویی آب گرم تولید کننده محصولات ایالات متحده است، پنج دلیل را ذکر کرد که چرا روفرشی می تواند برای یک مرکز مفید باشد، خواه مسکونی یا تجاری.

امروزه «منافع فرش» او همچنان ارزشمند است اگر واقعیت داشته باشد، Bloss پنج مزیت دیگر فرش را اضافه کرده است که احتمالاً 20 سال آینده به همان اندازه ارزشمند خواهند بود.