سرکه عقیق کاشان موجب تغییر رنگ پوست پسر روسی شد

اگر ماوس با توپ ردیاب قابل جابجایی دارید، از محلول سرکه عقیق کاشان با آب 50/50 برای تمیز کردن آن استفاده کنید ابتدا با چرخاندن درپوش روی آن، توپ را از زیر ماوس جدا کنید.

برای پاک کردن توپ و پاک کردن اثر انگشت و کثیفی از روی خود ماوس، از پارچه‌ای که با محلول مرطوب شده و فشرده شده است استفاده کنید.

سپس از یک سواب پنبه ای مرطوب شده برای تمیز کردن گن و زباله از داخل محفظه توپ استفاده کنید (اجازه دهید چند ساعت قبل از قرار دادن مجدد توپ خشک شود).

سرکه سفید و سرکه سیب هر دو می توانند برای تمیز کردن مورد استفاده قرار گیرند، اما مهم است که تفاوت های آنها را بدانید تا از بهترین ماده پاک کننده برای هر مورد استفاده کنید وقتی نوبت به درمان های خانگی می رسد، مالیدن الکل همیشه مفید است.

آیا هنرمند جوان در خانه شما فقط یک دیوار نقاشی شده در خانه شما را با یک توپ اصلی تزئین کرده است یا در حین بازی “دفتر” روی میز شما خط خطی کرده است؟ خونسردی خود را از دست ندهید در عوض، مقداری سرکه سفید با قدرت کامل را با استفاده از یک پارچه یا اسفنج روی “شاهکار” بمالید.

تا زمانی که علائم از بین بروند تکرار کنید سپس بیرون بروید و برای فرزندتان یک پد طراحی بزرگ و زیبا بخرید

وقتی تیغه های قیچی شما چسبنده یا کثیف می شود، برای شستن آنها از آب استفاده نکنید احتمال زنگ زدگی اتصالی که تیغه ها را به هم متصل می کند یا خود تیغه ها بیشتر از تمیز کردن آنهاست.

در عوض، تیغه ها را با پارچه ای آغشته به سرکه سفید کامل پاک کنید و سپس آن را با پارچه یا حوله ظرفشویی خشک کنید. مراقب این راه‌هایی باشید که متوجه نشدید خانه‌تان را بیش از حد تمیز می‌کنید.