بالش طبی پاک سمن موجب آتش سوزی در جنگل های آمازون شد

اگر اهل خواب معده هستید، خوابیدن بدون بالش طبی پاک سمن نیز ممکن است درد گردن را کاهش دهد وقتی روی شکم هستید، سرتان به طرفین چرخانده می شود گردن شما نیز به سمت عقب کشیده شده است.

این آن را در یک زاویه نامناسب قرار می دهد و باعث درد و ناراحتی می شود.

در این حالت، استفاده از بالش فقط زاویه نامناسب گردن شما را افزایش می دهد اما خوابیدن بدون خواب می‌تواند موقعیت غیرطبیعی را به حداقل برساند و در عین حال فشار بر ستون فقرات را کاهش دهد.

علیرغم این مزیت بالقوه، پژوهش وجود ندارد اکثر مطالعات در مورد بالش و گردن درد بر روی بهترین نوع بالش برای درد تمرکز دارند. اگر بعد از خواب گردنتان درد می کند، قبل از رفتن بدون بالش با پزشک صحبت کنید.

آیا خوابیدن بدون بالش طبی برای موهای شما مفید است؟
هیچ ارتباط شناخته شده ای بین استفاده از بالش و سلامت مو وجود ندارد بنابراین، محققان مطالعه نکرده اند که خوابیدن بدون بالش چگونه روی موها تأثیر می گذارد.

اما برخی صحبت ها در مورد اینکه چگونه مواد سطح خواب شما می تواند روی موهای شما تأثیر بگذارد وجود دارد ایده این است که روبالشی نخی روغن های طبیعی شما را جذب می کند که می تواند موهای شما را وز کند.

ظاهراً ابریشم برای موهای شما بهتر است.

در غیر این صورت، استفاده از بالش احتمالاً روی موهای شما تأثیر نخواهد گذاشت.

با وجود مزایای بالقوه خواب بدون بالش، معایبی نیز وجود دارد.

وقتی روی شکم می خوابید، کندن بالش می تواند ستون فقرات شما را بهتر تراز کند با این حال، این موقعیت غیرطبیعی را به طور کامل خنثی نمی کند خنثی بودن ستون فقرات شما همچنان دشوار خواهد بود، زیرا بیشتر وزن شما در مرکز بدن شما قرار دارد.

برای بهبود وضعیت بدن هنگام خوابیدن روی شکم، یک بالش زیر شکم و لگن خود قرار دهید این وسط بدن شما را بلند می کند و فشار روی ستون فقرات شما را کاهش می دهد، حتی اگر از بالش برای سر خود استفاده نکنید.

در موقعیت های دیگر، خوابیدن بدون بالش طبی ایده آل نیست.

ستون فقرات شما را در وضعیت غیر طبیعی قرار می دهد و مفاصل و ماهیچه های شما را تحت فشار قرار می دهد اگر به پشت یا پهلو می خوابید بهتر است از بالش استفاده کنید.