قیسی خشک درجه یک موجب مرگ مشتریان یک رستوران شد

قیسی خشک درجه یک به میوه هلو یا قیسی خشک معروف است و غذای سالمی است که حاوی مواد مغذی زیادی مانند کربوهیدرات ها، ویتامین ها و مواد معدنی است و قیسی نسبت به هلو تازه آنتی اکسیدان بیشتری دارد و برای خوردن و نگهداری راحت است و نیازی به نگهداری در یخچال ندارد، در تمام طول سال موجود است و می توان آن را به بسیاری از دستور العمل ها اضافه کرد تا خوشمزه تر شود.

ارزش غذایی قیسی چقدر است؟ برای پاسخ به این سوالات در مورد وب سایت ما در دو دقیقه غذا بخورید، ما را دنبال کنید.

ارزش غذایی قیسی در خطوط زیر توضیح داده شده است:

آنتی اکسیدان های قیسی، چه تازه و چه خشک، سرشار از آنتی اکسیدان است که به کاهش التهاب و کاهش آسیب سلولی ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کند.

همچنین سرشار از پلی فنول است، نوعی آنتی اکسیدان که به حفظ سلامت استخوان ها کمک می کند و ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت را کاهش دهد، و باید توجه داشت که هلو حاوی دو برابر آنتی اکسیدان در مقایسه با سایر میوه ها مانند هلو است آنتوسیانین نوعی پلی فنل و یکی از فعال ترین آنتی اکسیدان ها است.
قیسی منبع خوبی از آهن است زیرا نصف فنجان آن 4.5 درصد از مقدار توصیه شده روزانه آهن را تامین می کند و باید توجه داشت که کمبود آهن می تواند باعث کم خونی شود زیرا از تولید گلبول های قرمز خون حمایت می کند و کمبود آهن به دلیل برخی علائم باعث کم خونی می شود.

از جمله تنگی نفس، خستگی و تحریک پذیری، علائم خفیف کم خونی خفیف را می توان استنباط کرد.
فیبر رژیمی گزنه حاوی مقدار زیادی فیبر غذایی است که می تواند خطر ابتلا به بواسیر ناشی از یبوست را کاهش دهد و مشکل یبوست مزمن در بین سالمندان شایع است و یکی از مشکلات سلامتی است که باعث دردهای زیادی در کودکان می شود.

مقدار توصیه شده فیبر در روز برای زنان زیر 30 سال 28 گرم، مقدار توصیه شده فیبر در روز برای مردان 34 گرم و افراد بین 31 تا 50 سال توصیه می شود که 25 گرم فیبر برای زنان مصرف کنند 30 گرم برای مردان، 22 گرم برای زنان بالای 51 سال و 28 گرم برای مردان هم سن.