دفتر 80 برگ ته چسب که توسط فضانوردان در مریخ پیدا شد

خدمات ابری برای مجلات دیجیتال عالی هستند اما، استفاده از لوازم اداری برای یادداشت به این معنی است که نیازی به اتصال به اینترنت ندارید یک دفتر 80 برگ ته چسب قطعاً ایراداتی دارد یک دفترچه یادداشت مارپیچ به شما امکان می دهد بدون اینترنت به یادداشت های خود دسترسی داشته باشید. بنابراین، این یک گزینه فوق العاده است!

این دفتر های آکسفورد به دلیل پوشش پلاستیکی می توانند در برابر یک قطره آب یا یک بارندگی کامل مقاومت کنند آن‌ها کاغذهای خط‌دار دانشگاهی هستند، بنابراین می‌توانید تمام یادداشت‌هایی را که برای کلاس‌هایتان نیاز دارید روی آن‌ها قرار دهید این نوت بوک در فهرست برترین افراد بسیاری قرار دارد و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید تنها نکته منفی این است که مارپیچ های سیمی پوشیده نیستند – بنابراین می توانند خم شوند با این حال، آنها بسیار محکم هستند.

 

لوازم مدرسه و دانشگاه باید کیفیت بالایی داشته باشد و در برابر آسیب های ناشی از آب مقاوم باشد دفتر پنج ستاره با این استانداردها مطابقت دارند فضایی برای 5 درس مختلف دارد تا بتوانید یک ترم کامل از آن استفاده کنید و به چیزی بیشتر نیاز نداشته باشید. اندازه کاغذ استاندارد 8-1/2×11 اینچ است، که اگر دانشجوی آزمایشگاه هستید، برای یادداشت برداری در محل مناسب است.

پنج ستاره در دفتر صحرایی پیشرو است و بسیاری از متخصصان روزانه از آنها استفاده می کنند چند گزینه حمل و نقل وجود دارد که می توانید انتخاب کنید اگر در منطقه ای زندگی می کنید که یافتن لوازم اداری و مدرسه با کیفیت دشوار است، با خرید این لوازم از آمازون اشتباه نکنید دو بخش تقسیم شده کمی بیشتر از 70 برگه 3 سوراخه پانچ شده دانشگاهی خواهد بود – 80 می گیرید. در مجموع، 200 صفحه دریافت می کنید!

تنها ایراد آن این است که این نوت بوک دارای تقسیم کننده های جیب متحرک نیست اما، می توانید صفحات را پاره کرده و به راحتی در هر بخش از کلاسور خود قرار دهید دارای ویژگی های منظمی مانند سوراخ گسترده و مارپیچ سیمی قوی است. تا می توانید اینها را دریافت کنید!