کود شیمیایی برای درختان میوه موجب مرگ بزرگترین پاندا در جنگل های افریقا شد

کود شیمیایی برای درختان میوه یک محصول 100% طبیعی است که به ساخت خاک سالم و رشد قوی گیاهان کمک می کند استفاده از کود حیوانی یک راه طبیعی برای افزایش حاصلخیزی خاک و بهبود ساختار آن است.

این می تواند به طور خاص برای کاشت مناطقی که قصد دارید محصولات گرسنه مانند کدو تنبل و کدو حلوایی، نخود و لوبیا و اعضای خانواده براسیکا مانند کلم و کلم بروکلی را بکارید، اعمال شود.

چهار شکل رایج کود حیوانی که ما در باغات خود استفاده می کنیم عبارتند از کود گاوی، کود مرغی، کود اسبی و کود گوسفندی (به شکل گلوله گوسفند) با این حال، علاوه بر این منابع سنتی آب قوی، باغ‌وحش‌ها اکنون کود گورخر، فیل، شتر و اسب آبی را برای استفاده در باغ‌ها می‌فروشند کود حیوانی حاوی نیتروژن، پتاسیم و فسفر است سه ماده مغذی اصلی برای رشد گیاه و میوه سالم این میکروب شناسی را در خاک تغذیه می کند و در بین کرم های خاکی بسیار محبوب است.

 

کود مرغی یک کود غنی است حاوی سطوح بالایی از نیتروژن و پتاسیم است که برای رشد برگ و گل مفید است به آن کود گرم می گویند زیرا وقتی تازه استفاده شود می تواند گیاهان را بسوزاند.

اگر کود مرغی شما تازه است، بهتر است قبل از استفاده، آن را در انباشته و به مدت 6 ماه کمپوست کنید. کود مرغی احتمالاً عاری از علف های هرز است زیرا از داخل قفس مرغ می آید.

کود گاوی دارای محتوای نسبتاً کمی مواد مغذی است که به این معنی است که می توان از آن در حجم های بسیار بیشتری نسبت به کود مرغ استفاده کرد این ماده افزودنی عالی برای خاک بیش از حد شنی یا خیلی چسبنده است زیرا به دلیل محتوای بالای فیبری و مواد آلی به بهبود کیفیت و ساختار خاک کمک می کند. کود گاوی باید چندین ماه قبل از استفاده کمپوست شود.