کفپوش موزاییکی + قیمت خرید فروش

یکی از مصالح ساختمانی مدرن کفپوش موزاییکی است. تفاوت اصلی آن با اکثر پوشش های دیگر این است که از چندین لایه با ویژگی متفاوت تشکیل شده است. پس از ترکیب همه لایه ها در یک ورق، نقاط ضعف آنها را همپوشانی می کنند و نتیجه یک متریال سقف با کیفیت بالا است. کفپوش موزاییکی به تازگی وارد بازار شده اند اما به لطف ویژگی آنها، آنها به سرعت جایگاه شایسته ای در بازار ساخت و ساز به دست آوردند. این نوع کفپوش ترکیبی از فناوری های مدرن و زیبایی موزاییک های طبیعی است. محبوبیت کفپوش موزاییکی به طور مداوم در حال افزایش است. اکنون هم در ساخت خانه های جدید و هم برای بازسازی سقف های قدیمی استفاده می شود. قیمت خرید کفپوش موزاییکی را می توان به صورت آنلاین استعلام نمود.

کفپوش موزاییکی + قیمت خرید فروش

کفپوش موزاییکی

کفپوش موزاییکی به اندازه بسیار عجیب، این نوع دکوراسیون کف برای چندین قرن از مد نرفته است. امروزه کفپوش های موزاییکی بسیار زیبایی در نقاط مختلف دنیا یافت می شود. در طراحی بوم های موزاییکی، ساختار سنگ، زیبایی طبیعی، تزئین و منحصر به فرد بودن هر قطعه نقش اصلی را ایفا می کند.

هر نوع سنگ مرمر الگوی منحصر به فرد خود را دارد. علاوه بر این، این ماده معدنی به دلیل سایه ها و رنگ های بسیار، معروف است. اغلب رنگ های تیره وجود دارد: خاکستری تیره و قهوه ای. استادان مشتاق همچنین از سایه های پاستلی سنگ مرمر استفاده می کنند: سفید، صورتی روشن، بژ تیره یا شرابی کم رنگ.

کفپوش‌ های موزاییکی رنگ‌ های روشن، با رنگ‌ های متضاد، مانند آثار هنری واقعی به نظر می‌ رسند. موزاییک اغلب در ترکیب با کاشی ساخته شده از سنگ طبیعی یا مصنوعی استفاده می شود. لازم به ذکر است که حتی با کار طولانی چنین طبقه ای، تصویر محو نمی شود و رنگ ها روشن و اشباع باقی می مانند و این برای هر روکش مرمری، چه کف ویلا و چه در دفتر کار صدق می کند.

کفپوش موزاییکی ترکیبی از فناوری های مدرن و زیبایی موزاییک های طبیعی هستند که از چندین لایه تشکیل شده اند و هر کدام عملکرد خود را انجام می دهند. توسعه دهندگان موفق شدند خواص مثبت موزاییک را در این ماده ترکیب کنند، در حالی که هزینه راه حل جدید کافی و کاملا مقرون به صرفه بود. انتخاب یک کفپوش موزاییکی می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند؛ در حالی که چیزی جز پوشش از دست نمی دهید.

 

کفپوش موزاییکی تهران

کفپوش موزاییکی تهران معرق با توجه به نوع اجرا به دو نوع هنری و تزئینی تقسیم می شود. نوع اول نیاز به کار پر زحمت بیشتری دارد. اغلب در یک پروژه انفرادی انجام می شود و یک اثر هنری واقعی است. به نوبه خود، کفپوش موزاییکی به دو دسته فلورانسی ها و رومی ها تقسیم می شود. کف‌ های موزاییکی که به نوع اول تعلق دارند از قطعات کامل کانی تشکیل شده‌ اند که یک یا چند تکه از بوم را تشکیل می‌ دهند. نسخه رومی از قطعات کوچک سنگی که با دست گذاشته شده است، تشکیل شده است.

دکور موزاییک ساده تر است. این سبک هنگام ایجاد پانل های بزرگ که در آن گاه و بیگاه قطعاتی وجود دارد، قابل استفاده است. امروزه کفپوش های موزاییکی دکوراتیو به دلیل ارزان بودن از بیشترین تقاضا در بین مردم برخوردار است. برش موزاییک، صاف و تمیز سنگ با کمک آب و مواد ساینده ایجاد می شود و با فشار و سرعت بالا به یک قطعه سنگ مرمر برخورد می کند. شایان ذکر است که موزاییک به دست آمده با استفاده از این فناوری از نظر کیفیت بیشتر شبیه به کفپوش های پلیمری صنعتی است.

کفپوش موزاییکی ارزان

کفپوش موزاییکی ارزان اتصال کفپوش های موزاییکی و برش آنها با دقت بالا، ایجاد یک نقاشی با هر پیچیدگی را ممکن می کند. یکی دیگر از انواع دکوراسیون خانه، کف های موزاییک ساخته شده از تراشه های مرمر است. این ماده در نتیجه خرد کردن ضایعات حاصل از آسیاب مواد معدنی به دست می آید. چنین کف هایی را از بتن یکپارچه انجام دهید و تراشه های مرمر را به آنها اضافه کنید. پس از اتمام کار و خشک شدن کامل، سطح کاملاً آسیاب می شود که باعث می شود در برابر سایش و نور خورشید مقاوم باشد. ساخت چنین موزاییکی بسیار ارزانتر از ساخت سنگ جامد است و تنوع رنگ و دانه بندی ماده معدنی جلوه ای موثر به پوشش می دهد.

موزاییک های سرامیکی معمولا به صورت سفارشی ساخته می شوند. شما می توانید نیازهای خود را با ما در میان بگذارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین راه حل های فنی را به شما ارائه دهیم. برآوردن نیازهای کاربر هدف کیفیت ابدی ما است. موزاییک های مستطیل، مربع و چندضلعی رایج هستند. این شرکت، موزاییک با کیفیت بالا را به عنوان ماده اولیه با خلوص بالا، ناخالصی کمتر و کیفیت پایدار انتخاب می کند. تولید محصول اجرا شده و کل فرآیند تولید قابل کنترل و پیگیری است. هر دسته از محصولات به طور تصادفی بررسی می شود و بازرسی فرآیند و نتیجه عملکرد پایدار و کیفیت عالی محصول نهایی را تضمین می کند.

کفپوش موزاییکی صنعتی

کفپوش موزاییکی صنعتی کفپوش موزاییکی صنعتی نوعی ماده مقاوم در برابر سایش برای انتقال مواد یا جریان مایع از سطح خط لوله در صنایع نفت، معدن، کارخانه فولاد، نیروگاه و سایر صنایع است. نقش اصلی آن مقابله موثر با ضربه مواد بر روی دیواره لوله در هنگام عبور، خوردگی مواد شیمیایی و تاثیر حرارتی مواد در هنگام عبور است، برای کاهش سایش و پارگی اجزای تجهیزات، در نتیجه کاهش هزینه ضربه تعمیر و نگهداری مکرر. این اولین انتخاب برای مواد مقاوم در برابر سایش، مقاوم در برابر ضربه و مقاوم در برابر خوردگی برای مصارف صنعتی است.

یک فضای داخلی با الهام از زیبایی ظریف و در عین حال پر جنب و جوش طبیعت ایجاد کنید. این موزاییک دست ساز دارای بسیاری از عناصر رنگارنگ گل در رنگ های طلایی، سبز جنگلی و صورتی در زمینه کرم رنگ است. این قطعه برای افزودن رنگ و طرح به یک فضای خنثی، عالی است. این موزاییک ضد آب و خراشیده را به عنوان کفپوش در اتاق نشیمن، دوش، استخر یا تراس قرار دهید. با نصب این اثر هنری به عنوان رومیزی می توانید یک فضای منحصر به فرد ایجاد کنید. به منظور اطلاع از موجودی کفپوش های سرامیکی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را از آنها دریافت نمایید!