پژوهش انواع سالاد در چند دهه اخیر!

هدف اصلی این تحقیق مقایسه انتخاب FV (تعداد و اندازه قسمت اولیه) و طرز تهیه ترشی لیته گل کلم ضایعات/مصرف (درصد ضایعات و اندازه مصرف شده) قبل و 1 ماه پس از نصب نوار سالاد بود.

18 فرض بر این بود که هم انتخاب FV و هم مصرف پس از نصب سالاد بار افزایش می یابد و ضایعات کاهش می یابد. ادراک دانش آموزان از سالاد بارها پس از نصب آنها نیز با استفاده از یک نظرسنجی کوتاه ارزیابی شد.

یک طرح شبه سالاد کلم و انار و هویج آزمایشی پیش از پس از اجرا اجرا شد. دو تا از 17 مدرسه عنوان I که سالاد بار دریافت می کردند به طور تصادفی برای ارزیابی DI قبل از (پاییز، 2015) و یک ماه پس از راه اندازی سالاد بار در هر مدرسه (بهار، 2016) انتخاب شدند.

1 مدرسه ای که عنوان I نبود، به دلیل جمعیت متفاوت خدمت شده، که درصد کمتری از دانش آموزان اقلیت های نژادی و قومی داشت، از تصادفی سازی حذف شد. 17 مدرسه باقی مانده با استفاده از یک میانه به مدارس بزرگ و کوچک تقسیم شدند.


به طور کلی، 282 صفحه در ابتدا و 443 در پست مشاهده شد. به دلیل افزایش تعداد کارکنان پژوهشی، تعداد صفحات بیشتری در پست رتبه بندی شدند. با این حال، درصد دانش‌آموزانی که به ازای هر کلاس رتبه‌بندی شده‌اند در هر دو نقطه زمانی قابل مقایسه بود.

نتایج  آب سیب برای اسهال ممکن است تأثیرات اولیه یک ماهه سالاد بارها در مدارس کم درآمد شرکت کننده در NSLP را نشان دهد.

مدارس منتخب مشابه بودند: هر دو عنوان I بودند، 95% بیشتر دانش‌آموزان در NSLP شرکت کردند، 100% دانش‌آموزان واجد شرایط دریافت وعده‌های غذایی رایگان بودند و> 95% دانش‌آموزان آمریکایی آفریقایی تبار بودند.

یافته های اصلی این بود که 1 ماه پس از راه اندازی  پارچه کرپ کش سالاد بارها در مدارس ابتدایی Title I، دانش آموزان تعداد بیشتری از FV ها را انتخاب کردند.

با این حال، دانش‌آموزان بخش‌های کوچک‌تری از این FVs را در مقایسه با سطح پایه انتخاب و مصرف کردند که منجر به مصرف کلی FV کمتر شد. علاوه بر این، حجم کلی FVهایی که کودکان دور انداخته بودند کاهش یافت (27/0 فنجان).

  • منابع:
    1. Salad Bars Increased Selection and Decreased Consumption of Fruits
  • تبلیغات: 
    1. نان پرنده جدیدترین دستاورد انسان

    2. حجم نهایی کیک و فیبر چای سبز

    3. از بین رفتن دغدغه کار جوانان در سال 1402

    4. فرمول های تضمینی برای خوشحال بودن در کار