پزشکی که از لنت ترمز شرکتی ال 90 به جای باند استفاده می کرد

بر خلاف لنت های ترمز عملکرد، که در درجه اول در وسایل نقلیه سنگین و با کارایی بالا استفاده می شود ، لنت ترمز شرکتی ال 90 مقدار متوسط اصطکاک را بدون حضور گرمای زیادی ایجاد می کنند و باعث می شود آنها برای رانندگانی که از اتومبیل های خود برای رانندگی و رفت و آمد روزمره استفاده می کنند ، مناسب باشد.

لنت های ترمز ارگانیک همچنین تمایل به ساکت دارند و استرس زیادی را روی روتورهای ترمز قرار نمی دهند ، این یک نکته مهم است زیرا روتورهای ترمز اغلب برای ترمیم یا جایگزینی در صورت آسیب دیدگی هزینه دارند.

با این حال ، لنت های ترمز آلی در مقایسه با سایر انواع لنت های ترمز ، برخی از مضرات را دارند لنت های ترمز ارگانیک به دلیل ماهیت کامپوزیت خود می توانند سریعتر از بین بروند ، به این معنی که ممکن است بیشتر اوقات جایگزین شوند.

آنها همچنین تمایل دارند که در طیف وسیعی از دما بهترین عملکرد را داشته باشند آنها و همچنین لنت های ترمز نیمه فلزی را در هوای شدید و یا هنگامی که بیش از حد سخت و بیش از حد گرم می شوند ، اجرا نمی کنند.

لنت

لنت های ترمز ارگانیک همچنین از سطح تراکم پذیری بالاتری برخوردار هستند ، به این معنی که راننده باید با فشار بیشتری روی پدال ترمز فشار دهد تا آنها را درگیر کند.

نوع نهایی پد ترمز ، پد ترمز نیمه فلزی است لنت های ترمز نیمه فلزی با لنت های ترمز کاملاً فلزی متفاوت است زیرا از پرکننده ها برای ایجاد ترکیب پد به جای استفاده از 100 ٪ فلز استفاده می کنند.

لنت های ترمز فلزی کامل به طور معمول برای نیازهای ترمز بسیار شدید محفوظ است.

لنت های ترمز نیمه فلزی بین 30 تا 70 درصد فلز از جمله مس ، آهن ، فولاد و سایر آلیاژهای کامپوزیت است.

این فلزات مختلف برای تکمیل لنت ترمز با روان کننده گرافیت و سایر پرکننده ها ترکیب شده اند.

ترکیبات پد ترمز فلزی در دسترس متفاوت است ، هر نوع مزایای خاص خود را برای همه چیز از رفت و آمد روزانه گرفته تا پیگیری مسابقه ارائه می دهد.