شیشه سکوریت 15 میل که موجب نجات جان یک راننده شد

به دلیل استحکام شیشه سکوریت 15 میل می توان از آن در بسیاری از کاربردهای خلاقانه و منحصر به فرد استفاده کرد شیشه سکوریت برای درب های دوش بدون قاب و سایر سازه های شیشه ای بدون قاب مانند پارتیشن ها و درب های تجاری مورد نیاز است. اینها جلوه ای نوآورانه و شیک به فضاهای مسکونی و تجاری می بخشد.

گزینه های الگو: شیشه سکوریت نیز در طیف وسیعی از الگوها و طرح ها موجود است تا سبک و سلیقه منحصر به فرد شما را تحسین کند گزینه‌های طرح‌دار، مات‌شده، رنگی شفاف و حکاکی‌شده در دسترس هستند تا اطمینان حاصل شود که گزینه شیشه‌ای خلاقانه و در عین حال قوی مورد نظرتان را دریافت می‌کنید.

وضوح و کیفیت: شیشه سکوریت نیز کیفیت بالایی دارد و شفافیت کریستالی و نتایج فوق العاده ای را در تنظیمات مختلف ارائه می دهد چه برای درهای دوش شیشه ای، پنجره های قوی، درهای شیشه ای، کابینت ها یا ویترین ها شیشه سکوریت شده را انتخاب کنید، می توانید از کیفیت و وضوح نهایت اطمینان داشته باشید.

با مزایای بسیار، شیشه سکوریت می تواند انتخاب ایده آلی برای خانه یا تجارت شما باشد با Pleasanton Glass در مورد راه حل ایده آل شیشه برای مطابقت با نیازها و سلیقه شما صحبت کنید

در طرح ها و طرح های مختلف موجود است، شیشه سکوریت می تواند شفاف، مات، حکاکی شده، لکه دار و طرح دار باشد. در مجموعه ای از الگوها و طرح ها متناسب با نیاز شما موجود است.

شیشه سخت شده عموماً برای تهیه درهای بالکن، پنجره ها، نماها، درب های دوش، درهای حمام، فضاهای نمایشگاهی و نمایشگرها و غیره استفاده می شود شیشه توفن برای پروژه های مسکن نیز استفاده می شود. درهای دوش بدون قاب، قفسه‌های شیشه‌ای و برای پنجره‌های ثابت بزرگ از شیشه مقاوم استفاده می‌شود.

شیشه سکوریت نسبت به شیشه معمولی از نظر حرارتی قوی است. شیشه تحت فشار شدید قرار می گیرد که به همین دلیل استحکام شیشه افزایش می یابد این شیشه از طریق فرآیند تلطیف حرارتی ساخته می شود که در آن شیشه آنیل شده در دمای 720 درجه یا بالاتر از آن گرم می شود و بلافاصله پس از رسیدن به نقطه گرمایش، فرآیند خنک سازی انجام می شود بنابراین شیشه قوی و تحت فشار می شود.