شوینده پوست چرب درمالیفت موجب چروک شدن پوست صورت یک دختر هندی شد

مانند هر محصول جدید مراقبت از پوست، هنگام افزودن شوینده پوست چرب درمالیفت به روال زیبایی صبح و/یا عصر خود باید حواستان باشد شاه می گوید: «مطمئن شوید که شوینده بیش از حد پوست شما را خشک یا تحریک نمی کند همچنین، در مورد نواحی حساس صورت (به نزدیکی چشم ها یا چین های بینی فکر کنید)، مراقب باشید که زیاده روی نکنید و به گفته کاورت، همیشه، همیشه مراقب الکل روی برچسب مواد تشکیل دهنده باشید.

او می‌گوید: «حتما از یک تونر مناسب برای نوع پوست خود استفاده کنید و از الکل در تونرها دوری کنید، زیرا آنها تمایل دارند پوست را خشک کنند.

گفته می شود، شوینده های مدرن اغلب ملایم تر و سازگارتر با نیازهای فردی پوست شما هستند Tammy Yaiser، معاون توسعه محصول در Algenist به ما اطلاعاتی در مورد تغییر در مواد تشکیل دهنده می دهد او توضیح می‌دهد: «بسیاری از تونرهای امروزی الکل را حذف می‌کنند و ترکیبات پیشرفته ضد پیری را با ترکیبات ملایم، طبیعی و مواد گیاهی ترکیب می‌کنند که پوست را تمیز و متعادل می‌کنند، به یکباره آبرسانی، درمان و تسکین می‌دهند.

آیا نمی دانید چگونه از شوینده صورت استفاده کنید؟ بهتر است آن را با اشباع پنبه یا دور پنبه با فرمول و به آرامی لکه کردن پوست اعمال کنید.

از نوع گرد پنبه ای نیست؟ بسیاری از شوینده ها به شکل اسپری در دسترس هستند که می توانند به حداقل رساندن ضایعات (امتیازات پاداش) و کاربرد راحت و آسان کمک کنند.

چه زمانی باید شوینده را در برنامه روزانه خود استفاده کنید؟
به گفته یایسر، بهتر است از شوینده به عنوان اولین گام بعد از پاکسازی استفاده شود، زیرا به گفته او به خلاص شدن از شر هرگونه ناخالصی باقیمانده پوست کمک می کند و پوست را شاداب می کند و کاملا برای روتین مراقبت از پوست بعدی شما آماده می شود.

هر گونه کرم، سرم یا درمانی که پس از تونینگ اعمال می شود ممکن است به عمق بیشتری نفوذ کرده و از پتانسیل کامل آن بهره مند شود.