شناخت ابزارهای کامپیوتری در آموزش های متنوع!

هدف از یادگیری الکترونیکی مشارکتی جمع آوری دانش آموزان توسط رایانه های شخصی است که از طریق آن به هم متصل شده اند.

اینترنت با تمرکز چرم نوین بر فراگیران به عنوان یک “جامعه یادگیرنده”، به اشتراک گذاری منابع، دانش، تجربه و متقابل مسئولیت از طریق یادگیری مشارکتی در این نوع آموزش دو نوع ابزار یادگیری وجود دارد: غیر همزمان و همزمان.

ابزارهای همزمان از تعامل همزمان خودکار فانتزی دخترانه بین اعضای گروه پشتیبانی می کنند :
ابزارهای غیر همزمان از فعالیت های فردی که به فرآیندهای گروهی کمک می کنند، مانند ایمیل، همزمان در مقابل ناهمزمان، چهره به چهره در مقابل مسافت طولانی، مانند ویدئو کنفرانس.

ابزارهای مشارکتی شامل ایمیل، شبکه های کامپیوتری، تخته سفید الکترونیکی، تابلوهای گفتگو، چت، صدا می باشد، کنفرانس ها، کنفرانس های ویدئویی، پیام های فوری و غیره.


زبان آموزان می توانند با معلمان و همکلاسی های خود از سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این تخته سفید الکترونیکی تعبیر خواب سیب زرد می تواند به دانش آموزان کمک کند تا روی ایده ها یا فرآیندهای خاص تمرکز کنند.

علاوه بر سنکرون یادگیری، فرصت های زیادی برای همکاری در محیط های یادگیری ناهمزمان وجود دارد وجود ندارد محدودیت جغرافیایی یا زمانی برای همکاری برای کسانی که می خواهند در زمان واقعی سوال بپرسند ابزارهای حاشیه نویسی همچنین امکانات همکاری فراوانی را در آموزش الکترونیکی ارائه می دهند.

وب مشارکتی مرور به اعضای تیم اجازه می دهد تا ایده های مهم را برجسته کرده و یادداشت برداری کنند. نظر مستقیم در شبکه یا اسناد مشارکت آنلاین را گسترش خواهند داد. ابزارهای کتاب الکترونیکی مانند متا تکست زبان آموزان را قادر می سازد تا برجسته کنند.

بخش هایی از کتاب های دیجیتال جوراب نازک زنانه علاوه بر این، مربیان می‌توانند دستورالعمل‌های خود را بدون گذاشتن علامتی روی زبان‌آموزان قرار دهند.

نسخه فیزیکی شبیه سازی های مبتنی بر سناریو، فرصتی برای آزمایش دانش و مهارت ها در گاوصندوق می دهد.

محیطی برای فراگیران قابل تصور است که چنین سیستم و ابزاری بتواند رسمی و غیررسمی را تقویت کند.

  • منابع:
    1. On the Value and Study of Calligraphy Education
  • تبلیغات: 
    1. آبزی پروری میگو چالش های متعدد برای پایداری اکولوژیکی
    2.  طلای کلوئیدی به صورت یک رسوب بنفش درخشان تشکیل می شود
    3. مصرف لیو در عفونت پوستی سراسر بدن تاثیر گذار است
    4. کفش چرم بوت به‌عنوان یک لباس کاملاً کاربردی