روفرشی ساده 9متری که در آن مار کبری زندگی می کرد

پیدا کردن روفرشی ساده 9متری مناسب دشوار است باید با مفهوم اتاق مطابقت داشته باشد و با نیازهای شما مطابقت داشته باشد روفرشی باید چه متریالی داشته باشد؟ بهترین راه برای تمیز کردن آن چیست؟ آیا حتی به روفرشی نیاز دارید؟

از یک طرف، یک روفرشی دنج به سادگی احساس راحتی می کند در دماهای سردتر می توانید بدون دمپایی و جوراب ضخیم این کار را انجام دهید.

از سوی دیگر، یک موکت نیز یک دمپر بهینه برای صدای اتاق و پا است نویز تا 30 درصد کاهش می یابد همسایه ها از شما تشکر خواهند کرد.

اتاق‌های نشیمن و به‌ویژه اتاق‌های کودکان اغلب با روفرشی سخاوتمندانه چیده می‌شوند.

آخرین اما نه کم اهمیت، آنها نقش کلیدی در شکل دادن به اتاق دارند و یک عنصر مهم طراحی هستند. در طول همه گیری، شرایط لازم برای خانه شما تغییر کرده است.

یک روفرشی جدید می تواند حس جدیدی از فضا را در کمترین زمان القا کند یا اتاق را جدا کند.

قدمت اولین روفرشی ها به سال های قبل از میلاد مسیح باز می گردد آنها اکنون در تمام اشکال، رنگ ها و مواد قابل تصور در دسترس هستند.

روفرشی فضای باز،روفرشی پشمی، روفرشی پرز بلند و کوتاه، فرش کودک … لیست طولانی است.

بنابراین باید از قبل به دقت فکر کنید که روفرشی باید در کدام اتاق باشد و شرایط چگونه است صاحبان حیوانات خانگی، مبتلایان به آلرژی و والدین اغلب شرایط خاصی دارند.

اما اندازه نیز مهم است. عرض روفرشی باید حداقل 20 سانتی متر بیشتر از مبل یا تخت باشد.

سه گزینه متداول موقعیت یابی در اتاق نشیمن وجود دارد تمام مبلمان در قسمت نشیمن به طور کامل، نه اصلا یا فقط به طور جزئی روی روفرشی قرار می گیرند.

برای اتاق خواب می توانید از جمله یک روفرشی بزرگ زیر کل تخت، یک روفرشی جلوی تخت یا 3 فرش کوچک (از همه طرف) انتخاب کنید.