از کاشی چسبی دکوراسیون جدید برای کابینت خود بسازید

کاشی‌های سرامیکی قرن‌هاست که به این دلیل ارزشمند بوده‌اند دوام و مقاومت استثنایی آنها در برابر عوامل خارجی.

قابلیت نگهداری نسبی پاکیزگی آنها نیز ضروری است، امروزه کاشی چسبی و سرامیک در بسیاری از موارد سنتی برنامه های کاربردی باید با شیشه، فلز، لمینت های فشرده و سایر پوشش ها رقابت کنند.

این امر به ویژه زمانی صادق است که معماری ساختمان به ویژگی‌هایی نیاز دارد فراتر از زیبایی و دوام این نیز به این دلیل است که ساخت و ساز قبلاً حرکت کرده است و است.

هنوز به سمت دورانی پیش می رویم که بهره وری کلمه کلیدی است استفاده از کاشی های سرامیکی و کاشی بین کابینتی جدید بدون مواد چسباندن آنها به آن غیرممکن است.

بستر، یعنی چسبی که این مواد را به هم متصل می کند برای هزاران سال، ساخت و ساز با استفاده از چسب های معدنی مانند گچ، آهک، پوزولان ها (خاکستر آتشفشانی) همراه بود.

کاشی

این دقیقاً ملات هایی هستند که از چسب های معدنی استفاده می کنند نصب روکش سرامیکی در سال 2019، 12.673 میلیارد متر مربع کاشی و سرامیک در سراسر جهان تولید شد.

(کاهش 3.7 درصدی نسبت به سال قبل 2018) در حالی که مصرف سرامیک روکش 12.375 میلیارد متر مربع بود (کاهش 4.1 درصدی نسبت به سال 2018)

با فرض یک میانگین مصرف 4 کیلوگرم بر متر مربع، این به معنای استفاده از کمی کمتر از 50 میلیون تن است، چسب های سیمانی که معمولا برای کاشی استفاده می شود.

می توان گفت در بازارهای داخلی و خارجی فروش کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید دارای مشتری بالا و بسیار پر فروش می باشد.

در ابتدا، توسعه فناوری ملات مخلوط خشک عمدتاً مربوط به آلمان بود و سایر کشورهای اروپای غربی و ایالات متحده آمریکا. عوامل اولیه موثر بر
توسعه فن آوری ملات مخلوط خشک شامل منابع محدود افراد ماهر است.

کارگران، نیاز به کوتاه کردن زمان عملیات ساخت و ساز و افزایش هزینه های نیروی کار علاوه بر این، تعداد روزافزون برنامه های کاربردی تخصصی، نیاز به استفاده از آن را افزایش می دهد.

محصولات ساختمانی مناسب و افزایش انتظارات کاربران نقش موثری ایفا کردند ملات‌های مخلوط خشک کارخانه‌ای، احتمال خطاهایی را که می‌توانست رخ دهد از بین می‌برد.

با استفاده از ملات های مخلوط در محل کار توسعه فناوری ملات مخلوط خشک در آلمان در سال های 1960-1995 افزایش شش برابری در مقدار رندر و گچ امکان پذیر شد.
ملات استفاده می شود، در حالی که اشتغال را 25٪ کاهش می دهد.

  • منابع:
    1. Ceramic Tile Adhesives from the Producer’s Perspective
  • تبلیغات: 
    1. کیک محبوب منطقه فرانسوی بریتانی شب کریسمس
    2. توصیف ساختار کیک و فرضیه های عملکرد ساکارز
    3. مواد استفاده شده و نوع شناسی چرم برای به دست آوردن
    4. با گواینامه ایزو می توانید پاسپورت کشور آلمان را دریافت کنید