اتصالات لوله استیل شما را میلیاردر می کند

لوله استیل لوله ای بلند و توخالی است که برای اهداف مختلف استفاده می شود. اتصالات لوله استیل با استفاده از سه روش اصلی بدون درز، جوشی و قالب ریخته گری ساخته می شود.

مزیت اصلی لوله استیل استحکام آن است. این لوله ها در اکثر ضربه ها ترک نمی خورند و می توانند تحت فشار بالا کار کنند.

تحت بارهای غیرعادی، لوله استیل خم می شود و نمی شکند. لوله های استیلی را می توان در بسیاری از کاربردها از جمله ساخت و ساز ساختمان، سازه ها و کاربردهای مکانیکی استفاده کرد.

انواع مختلفی از لوله های استیلی برای استفاده در کاربردهای مختلف وجود دارد. متداول ترین لوله استیل کربنی است که به دلیل عدم وجود آلیاژهای دیگر به آن نامگذاری شده است.

لوله استیل کربن به طور گسترده در دسترس و نسبتاً مقرون به صرفه است، و آن را به یک انتخاب محبوب برای پروژه های بزرگ مانند خطوط لوله تبدیل می کند.

لوله

فلنج های استیلی ضد زنگ از آلیاژ استیل و کروم ساخته می شوند و از لوله های گران قیمت در بازار هستند.

سطح مقاومت در برابر خوردگی بالایی را ارائه می دهد و به لوله های کوچکتر و نازکتر اجازه می دهد حتی در سناریوهای بسیار خورنده یا اسیدی استفاده شوند.

این ماده حاوی استیل کربنی سنتی با روکش روی آبکاری شده است که به مبارزه با زنگ زدگی و خوردگی کمک می کند.

هنگامی که صحبت از انتخاب لوله برای اکثر کاربردهای لوله کشی می شود، لوله استیل سیاه به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

پوشش سیاه با اکسیداسیون ناحیه لوله ها در طول ساخت هدایت می شود و از نظر زیبایی برای لوله هایی که در معرض رها مانده اند، در نظر گرفته می شود.

این لوله ها معمولاً قبل از استفاده با یک سیلر ضد خوردگی در کارخانه تصفیه می شوند.