آیا سیب های حاوی آفت کش باعث مرگ می شوند؟

آفت کش ها معمولاً در تولید سیب استفاده می شوند، بنابراین ممکن است بخواهید به سراغ نسخه های ارگانیک بروید. شستن، جوشاندن، پوست کندن، هسته گیری و آبمیوه گیری نیز ممکن است مقداری از باقیمانده آفت کش ها را روی سیب کاهش دهد.

به یاد داشته باشید که از آنجایی که نوزادان و کودکان کوچکتر از بزرگسالان هستند، آفت کش ها ممکن است تأثیر بیشتری بر سلامت آنها داشته باشند.

محتوای خاص پلی فنول های تقویت کننده سلامت بر اساس نوع (یا رقم) سیب، مانند بریبورن، هانی کریسپ، امپایر یا گلدن دلیشز متفاوت است. با این حال، همه آنها منبع عالی از آنتی اکسیدان های قوی هستند.

سیب ها در رنگ های مختلفی می باشند که قیمت سیب قرمز پفکی از همه ان ها مقرون به صرفه تر است.

سیب بدون توجه به رنگ آن حاوی مواد مغذی مفیدی است. با این حال، سیب قرمز آنتوسیانین بیشتری دارد که ممکن است فوایدی برای سلامت قلب و کاهش کلسترول داشته باشد.

 به عنوان مثال، سیب رد دلیشز تقریباً پنج برابر بیشتر از گرنی اسمیت آنتوسیانین دارد. سیب های رد دلیشز کمی فیبر، کلسیم، منیزیم، فسفر، پتاسیم و ویتامین K بیشتری دارند. با این حال نشان داده شده است که سیب های گرانی اسمیت کمی بیشتر ویتامین A دارند. رژیم غذایی. شما می توانید برای کسب اطلاعات درباره قیمت سیب درختی ۱۴۰۱ به بازارچه ها مراجعه کنید.

  • منابع:
    1. Why Apples Are One of the Best Fruits You Can Possibly Eat
  • تبلیغات: 
    1. موزاییک با قابلیت دفع آذرخش ساخته شد!
    2. با خوابیدن بیشتر از بیدار ماندن پول در بیاورید
    3. آیا می دانید رنگ کرم روی لب قرمز می شود؟
    4. با فرستادن موزاییک به فضا یک شبه میلیاردر شوید.