آشپز ایرلندی که در قابلمه استیل پرارین سالاد درست می کرد

قابلمه استیل پرارین برای استفاده در مایکروویو مناسب هستند، با این حال، این عیب را دارند که قوام کمی دارند در واقع، در مورد ماتریس مواد غذایی مایع، لازم است قالب را روی گریل فر قرار دهید و سپس به پر کردن ادامه دهید.

برخی از مطالعات نشان داده‌اند که ممکن است در اولین استفاده مواد از سیلیکون به غذا مهاجرت کند از این رو توصیه می شود که قالب ها را قبل از استفاده در ماشین ظرفشویی بشویید و خمیری که از آرد، روغن دانه و مخمر تشکیل شده است را به عنوان اولین بار بپزید تا پس از پخت خارج شود.

پرسلن نوع خاصی از سرامیک با سختی بالا و منافذ کم است این یک ماده ایده آل برای استفاده برای تهیه سوپ و سس است و هم در فر سنتی و هم در مایکروفر قابل استفاده است.

مدل هایی مناسب برای تماس با شعله مستقیم و موارد دیگر وجود دارد که در آنها بهتر است از شعله پخش کن های مخصوص استفاده شود در هر صورت، برای استفاده صحیح، لازم است دستورالعمل استفاده ارائه شده توسط سازنده را به دقت مطالعه کنید.

از قالب های سیلیکونی برای تهیه کیک و دسر استفاده می شود آنها این مزیت را دارند که می توانند در دماهای مختلف (از -40 درجه سانتیگراد تا +250 درجه سانتیگراد) استفاده شوند، بنابراین می توان هم محصولات پخته شده و هم نیمفردو و بستنی تهیه کرد.

تراکوتا یک سرامیک عایق خاص است که گرم می شود و گرما را به آرامی آزاد می کند این خاصیت به شما این امکان را می دهد که گرمای مواد غذایی موجود در قابلمه های ساخته شده از این ماده را برای مدت طولانی حفظ کنید.

بنابراین قابلمه های تراکوتا برای پخت و پز با شعله کم بدون تغییرات ناگهانی دما ایده آل هستند آنها برای حبوبات، ریزوتو، سوپ سبزیجات و خورش عالی هستند.
متأسفانه ظروف بسیار شکننده ای هستند: حرارت دادن باید به تدریج و یکنواخت انجام شود، زیرا شوک های حرارتی ناگهانی می تواند باعث شکستن آنها شود بهتر است از قرار دادن آنها در تماس مستقیم با شعله خودداری کنید و ترجیح دهید از شعله پخش کن استفاده کنید تا حرارت یکنواخت پخش شود.